Let op!

Let op!
De uitgewerkte opdrachten van beeldend, drama, muziek en de feedback staan onder de verschillende pagina’s.
Bij de labels zijn alleen afbeeldingen te vinden, dus niet de hele opdracht.

Dit ben ik!

Dit ben ik!
Ik ben Iris Wessels. Ik ben 17 jaar en studeer Pabo in Amersfoort aan de HU. Ik heb mijn Havo diploma aan het Erfgooiers College in Huizen gehaald. Mijn hobby's zijn zingen, tekenen en varen.

Beeldende vorming
Op mijn middelbare school heb ik het vak Kunst gehad. Hier heb ik met verschillende materialen, zoals verf, houtskool, krijt en inkt gewerkt. Ook heb ik kunstgeschiedenis gehad, van de Renaissance tot de verschillende kunststromingen in de 20ste eeuw.

Drama
Op mijn basisschool heb ik
meegedaan aan de eindmusical van groep 8. Hierin speelde ik een kleine rol. Ik vond dit niet erg, omdat ik het eng vond om voor een publiek te staan. Op de middelbare school heb ik het vak drama gehad. In deze lessen herwon ik een beetje mijn zelfvertrouwen, maar durfde nog niet voor de klas een opdracht te presenteren. De laatste jaren heb ik mijn zelfvertrouwen ontwikkeld en daarmee mijn kijk tegen het vak drama. Toen ik op de Pabo te horen kreeg dat we drama kregen als vak, vond ik dit super leuk en had gelijk zin in deze lessen.

Muziek
Met muziek heb ik meer dan met de andere twee vakken.
Ik zing al heel lang en heb nu bijna vijf jaar zangles. Ook heb ik een paar keer per jaar een optreden. Muziek speelt een grote rol in mijn leven, het helpt me ontspannen, mijn zelfvertrouwen op te bouwen en natuurlijk vind ik het leuk om
naar muziek te luisteren.

zaterdag 1 november 2014

Lesvoorbereiding Lied aanleren


Geen opmerkingen:

Een reactie posten